Proč potřebujete hypoalergenní dieta

Někdy reakce na produktu-alergen nastane okamžitě nebo brzy po jeho konzumaci. V tomto případě je zcela jasné, co přesně je třeba vyloučit z jídelníčku. Ale často se vyskytují alergie, které odráží pomalý, kumulativní charakter, nebo potravinové intolerance. Pak je jmenován hypoalergenní dietu, která umožňuje identifikovat alergen.
Podstatou hypoalergenní dietu

Dieta pro alergie na potraviny probíhá v několika fázích:

Ze stravy jsou vyloučeny potraviny, které nejčastěji vedou k alergiím, a podezřelé potraviny.
Čekají zlepšení stavu u dětí do 10 dnů, u dospělých až na 15 dní.
Střídavě se přidává do jídelníčku na jeden produkt a sledovat reakci organismu na 2 až 3 dny.
Pokud organismus reagoval produktu-alergen vyloučit z menu a čekají od 5 do 7 dnů normalizace stavu. Pokud alergické reakce nebyla, je přidán další produkt a tak dále (potraviny, je lepší přidat počínaje méně alergenní)

Takový proces k identifikaci alergenů může mít rozdílnou dobu trvání, a někdy trvat i více než měsíc. To je vzhledem k tomu, že často produkty-alergeny jsou aktivovány při spojování s jinými produkty. Ale po jeho ukončení se získává kompletní hypoalergenní dieta, klasifikovaný pod konkrétní osobu.

Když alergie nebo pozorována u kojence, který se nachází na kojeni, taková dieta je přiřazen kojící máma, protože po požití se jím konkrétní potraviny je její mléko se může stát .
Jídelníček při hypoalergenní dietě

Jak bylo uvedeno dříve z menu, za prvé, je třeba zcela eliminovat potraviny, které způsobují alergie častěji než ostatní. V závislosti na frekvenci způsobených alergické reakce jsou rozděleny na tři skupiny – , a .

K produktům patří:

Exotické potraviny.
Celá mléčné výrobky, tvrdý sýr.
Nejrůznější dary moře, většina druhů ryb a jikry.produkty
Uzeniny a konzervy.
Ořechy, zejména arašídy.
Ovoce, bobule, zelenina, mají oranžové a jasně červené barvy, stejně jako pokrmy z nich, a některé sušené ovoce.